Ryhmänäyttely 9.5.2020

!! NÄYTTELY ON PERUTTU !!

”Kennelliiton hallitus päätti 12.3.2020 toimenpiteistä, joilla pyritään estämään COVID-19 -koronaviruksen leviämistä. Kaikki koiranäyttelyt, kokeet ja kilpailut sekä Kennelliiton järjestämät muut tilaisuudet perutaan 31.5.2020 saakka.”

Ilmoittautumismaksut palautetaan näytteilleasettajille lähiviikkoina.

• Näyttelyn toimikunta

Rantasalmen Kennelyhdistys ry järjestää ryhmänäyttelyn FCI ryhmille 5 ja 6 (myös pennut 7-9kk). Näyttelypaikkana toimii Ravintola Rinssi-Everstin piha-alue (nurmi/asvaltti). Osoite Ohitustie 5, 58900 Rantasalmi. Arvostelut alkavat klo 10.

TIEDUSTELUT

Ilmoittautumisia koskevat: Maarit Hassinen 040 8310570 tai maarit.sairberg@surffi.fi

Muut tiedustelut: Mari Piira 040 5690828, Osmo Lyytikäinen 044 0778261

ILMOITTAUTUMINEN

17.4.2020 mennessä postitse:  Rantasalmen ryhmänäyttely 2020, Maarit Hassinen, Saukonkuja 2 A, 50190 Mikkeli TAI Online osoitteessa

Ilmoittautumismaksu 33€, pennut ja veteraanit 25€ tilille FI7253830420015287.

TUOMARIT

Ryhmä 5

basenji, chow chow, dansk spids, etnankoira, ibizanpodencot, islanninlammaskoira, länsigöötanmaanpystykorva, grosspitzit, keeshond, kleinspitzit, mittelspitzit, pomeranian, samojedinkoira, shiba, volpino italiano Anneli Sutela, alaskanmalamuutti, grönlanninkoira, itäsiperianlaika, jämtlanninpystykorva, lapinporokoira, lunnikoira, länsisiperianlaika, ruotsinlapinkoira, siperianhusky, suomenpystykorva Katja Partanen, muut Mari Lackman

Ryhmä 6